جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۰۴۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت محققان درباره افرادی که صدای درونی ندارند به نتایج جدیدی رسیده‌اند پیشنهادهای عجیب هوش مصنوعی گوگل به کاربران: به پیتزای خود چسب اضافه کنید و سنگ بخورید! + عکس نیل دراکمن بخشی از صحبت‌هایش درباره بازی بعدی «ناتی داگ» را تکذیب کرد قیمت گوشی گلکسی F55 سامسونگ مشخص شد آیپد مینی ۷ با نمایشگر OLED چه زمانی عرضه می‌شود؟
سرخط خبرها

ارتقای فناوری NFC چه تحولی در سیستم‌ پرداخت و شارژ‌ بی‌سیم به وجود می‌آورد؟

  • کد خبر: ۱۷۱۴۹۶
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
ارتقای فناوری NFC چه تحولی در سیستم‌ پرداخت و شارژ‌ بی‌سیم به وجود می‌آورد؟
«سامسونگ پی» (Samsung Pay) به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌هایشان را در پایانه‌های فروش (PoS) با استفاده از تلفن‌های هوشمندشان انجام دهند. حالا این ویژگی به لطف ارتقا‌های سیستم «ان اف سی» NFC راحت‌تر از قبل می‌شود.

شهرآرانیوز - «سامسونگ پی» (Samsung Pay) به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌هایشان را در پایانه‌های فروش (PoS) با استفاده از تلفن‌های هوشمندشان انجام دهند. در این فرآیند، برنامه Samsung Pay اطلاعات کارت اعتباری یا نقدی شما را با استفاده از NFC (ارتباطات میدان نزدیک) به دستگاه PoS ارسال می‌کند. حالا این ویژگی به لطف ارتقا‌های سیستم NFC راحت‌تر از قبل می‌شود.

در حال حاضر NFC می‌تواند تا فاصله ۵ میلیمتری کار کند. این بدان معناست که وقتی با استفاده از Samsung Pay پرداختی انجام می‌دهید، باید گوشی هوشمند خود را آن‌قدر به ترمینال PoS نزدیک کنید که این دو دستگاه تقریباً یکدیگر را لمس کنند. هرچند این موضوع مشکل بزرگی به حساب نمی‌آید، اما انجمن NFC قصد دارد این فرآیند را راحت‌تر کند.

در نقشه راه جدیدی که توسط انجمن NFC ارائه شده است، این گروه قصد دارد محدوده NFC را درمقایسه با وضعیت فعلی چهار تا شش برابر افزایش دهد. یعنی در آینده نزدیک NFC می‌تواند تا فاصله ۳۰ میلی‌متری هم کار کند. این بهبود مستقیماً به نفع Samsung Pay خواهد بود، زیرا کاربران می‌توانند بدون اینکه گوشی هوشمندشان را به دستگاه PoS بچسبانند پرداخت را انجام دهند.

افزایش بُرد باعث کاهش تلاش برای تراز کردن آنتن تراشه NFC در گوشی هوشمند و ترمینال PoS می‌شود؛ درنتیجه خطا کاهش پیدا می‌کند و روند پرداخت سریع‌تر می‌شود. هنوز اطلاعاتی درباره اینکه چه زمانی این تغییر به دستگاه‌های جدید راه پیدا می‌کند وجود ندارد، اما احتمالا برای آن باید تا قبل از سال ۲۰۲۸ منتظر بمانیم.

انجمن NFC همچنین قصد دارد وات شارژ NFC را از ۱ وات به ۳ وات افزایش دهد. این تغییر دنیای کاملا جدیدی از امکانات را باز خواهد کرد. برای مثال، افراد می‌توانند گلکسی واچ یا گلکسی بادز خود را با استفاده از هر تلفن هوشمند مجهز به NFC، و نه فقط گوشی‌هایی که شارژ بی‌سیم معکوس دارند، شارژ کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->